Subject: FW: \T-Model OÜ\23017 Puiestiku tee projekteerimine\
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 11:47:19 +0200

Palun registreerida.

From: Andro Lai <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 13, 2025 11:19 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Vs: \T-Model OÜ\23017 Puiestiku tee projekteerimine\

tere Krista,

meil on raske punkthaaval lahti kirjutada, kuna oleme teinud vastavalt KOV
soovidele ka plaanilisi muudatusi. Ja nüüd palume teie heakskiitu/
märkuseid.

Tehnilised märkused, mis teil olid allpool on meil sisse viidud.

terv,
Andro Lai

T-Model OÜ

56088076

  _____

Saatja: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 5. märts 2025 15:47
Adressaat: Andro Lai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: \T-Model OÜ\23017 Puiestiku tee projekteerimine\

Tere,

Mis on projektis muudetud või muutmata ja miks.Palun kirjutage oma
kommentaarid meie märkustele lühidalt alla.

Tervitades,

Krista Einama

From: Andro Lai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 4, 2025 12:16 PM
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Tim Saan <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: \T-Model OÜ\23017 Puiestiku tee projekteerimine\

tere Krista,

edastan uuesti teile heakskiidu saamiseks TL osa, manusena.

Palun sobivusel kooskõlastust.

terv,
Andro Lai

T-Model OÜ

56088076

  _____

Saatja: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 24. juuli 2024 07:28
Adressaat: Laine Vain <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Raivo Altmets <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Koopia: Andro Lai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: \T-Model OÜ\23017 Puiestiku tee projekteerimine\

Tere,

Planeeringu koostamisest on möödunud 20 aastat. Kergliiklejate liikuvust
ei ole planeeringus piisava detailsusega lahendatud, kuid paraku
arendusala planeerimisel tuleb teemad lahendada.

Planeeringu elluviimiseks koostatud teeprojekti läbi vaatamisel tekkisid
mõned küsimused, kus tuleks koostööd teha eelkõige KOV-ga kui
planeeringuga korraldajaga.

1.	Täpsustamist vajab kergliiklustee laius koostöös KOV-ga. Jalg- ja
jalgrattateeks on laius liiga väike. Hooldussõiduk ei mahu peal liikuma
ehk jääb talvel hooldamata niimoodi. Lisaks on kitsas jalgratturite ja
jalakäijatele segakasutuseks.  Peale lõpliku lahenduse valmimist tuleb
koostada isikliku kasutusõiguse joonis.
2.	Eraldi teemana on vajab lahendamist bussipeatuses JJT ja
ooteplatvorm. Kuidas KOV lahendust näeb?

Koostamisel olevas bussipeatuste juhendi eelnõus on variant, kus need
ühildatakse.  Kasutajate arvust sõltuvalt tuleb hinnata, kas see asukoht
on sobiv, vt Lisad Joonis 3 ja 4  näitena manuses.

3.	Ligipääsud bussipeatustesse:

1.       Ligipääs „VÄÄNA“ bussipeatusesse: Teeületuskoht viib teisel pool
teed asuvasse võsastunud hekki. Kuidas KOV lahendust näeb?

2.       Ligipääs „VÄÄNA kool“ bussipeatusesse ei ole joonisel kajastatud,
vajab lahendamist. Riigiteedel on arvestatav liiklussagedus.

4.	Teeandekohustusega liiklusmärgid kattuvad omavahel. Kui tegemist
on õuealaga ja õueala lõpuga arendusalalt väljasõiduga, siis Liiklusmärk
Õueala lõpp kohustab teed andma kõigile liiklejatele. LM 221 Anna teed
kohustab teed andma ristuval teel liikujatele. Duubeldamine ei ole
mõistlik. Teeandekohustus sõltub sellest, kas arendusalale viiv Puiestiku
tee on õuelala või mitte.
5.	Nähtavuskolmnurga pealekandmisel  lähtuda kehtivast normist
(seletuskirjas viidatakse mitte kehtivale normile, samuti sisu oli
ebaõige). Palun lahendust täpsustada.
6.	Projekti seletuskirja ei käsitleta bussipeatuse ümbertõstmist ja
jalgteed. Palun lahendust täpsustada.
7.	Joonisel on üksik tähispost?

8.	Elektrirajatisele on paigaldatud reservtoru, lisaks 2 täiendavat
reservtoru riigitee alusele maale. Reservtorud tuleb projekteerida
arvestusega:

Ristumiskoha alla sügavusele 1,2m, haljasalal 1,0 m, mulde nõlvast 1,5 m
kaugusele( et varisemisnurk ei rikuks mullet), tähistada markerpallidega,
näidata lõikel 2-2 asukohad (lõige teha alates riigitee katastriüksusest).
Koostada isikliku kasutusõiguse 1m reservtoru  välimisest piirist.

Lisad

Tervitades,

Krista Einama

From: Andro Lai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 18, 2024 9:55 AM
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: \T-Model OÜ\23017 Puiestiku tee projekteerimine\

tere,

Minul nüüd avaneb, loodan et teil ka, oli jah mingi viga kahjuks enne.

Manusena.

terv,

Andro Lai

T-Model OÜ

56088076

  _____

Saatja: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: neljapäev, 18. juuli 2024 09:31
Adressaat: Andro Lai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: \T-Model OÜ\23017 Puiestiku tee projekteerimine\

Tere,

Palun saatke materjalid uuesti, digikonteiner näitab viga ja ei näita
materjale.

Tervitades,

Krista Einama

From: Andro Lai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 9, 2024 3:32 PM
To: Maanteeameti klienditugi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: \T-Model OÜ\23017 Puiestiku tee projekteerimine\

Tere,

Vastavalt ehitusloa menetluse märkustele saadan korrigeeritud digitaalselt
allkirjastatud projekti, palun sobivusel kooskõlastust.

Projektala on seotud põhjaküljest olemasoleva riigitee nr 11411
Vääna-Keila-Joa maanteega. Puiestiku tee liigitub kvartalisiseseks
tänavaks.

Lp,

Andro Lai

T-Model OÜ

56088076

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.