Subject: FW: Kurtna ehitusloa taotlusega seotud selgitused (TRAMile)
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 May 2026 15:02:11 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/26/5206-1

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Mikk Reier <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 13, 2026 10:56 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: Jekaterina Soots <[email-masked]>
Subject: Kurtna ehitusloa taotlusega seotud selgitused (TRAMile)

Tere,

Kirjutan seoses ehitusloa taotlusega nr 2611271/02714.

Saime Transpordiametilt märkused/kommentaarid, mis on seotud aladega, mis ei 
ole konkreetse ehitusloa taotluse osa.

Ehitusloa muudatuse taotlus on esitatud seoses asjaoluga, et varasemalt 
ehitusloa saanud tee asukoht on nihkunud ning lisandunud on 
sajuveekanalisatsioon, reoveekanalisatsioon ja tagasipöördekoht.

Lisatud on asendiplaani joonis (ka EHR-is), millel on kujutatud nii varasema 
ehitusloaga lahendus kui ka käesoleva taotluse kohane lahendus (Harju IV – 
Kurtna jaama ehitusloa vs tööprojekt.pdf).

Kuna konkreetsel alal ei ole koostatud eraldi projekti, siis on kaasa pandud 
kogu dokumentatsiooni kaust, mis on seotud suurema hooldusteede lõiguga. 
DWG-joonisega saab tutvuda siin: 
<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/IgBaAxuu6fWESLr0x-SV8FkqAafmy_nRVJjjmzX_xjPiuy8?e=PeKNJX> 
OR070003_RO-TL_maint3Manuses ka Teie märkuste fail, millesse olen lisanud vastused koos 
selgitavate väljavõtetega.

Palun tagasisidet, kuidas saaksime ehitusloa muudatuse kooskõlastatud.

Lugupidamisega

Mikk Reier

Juhataja/CEO

Reaalprojekt OÜ

Tallinna 45, Viljandi 71008

+372 510 4521

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee

Lugupidamisega

Jekaterina Soots

Projektijuht

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

jekaterina <mailto:[email-masked]> @reaalprojekt.ee

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee