Subject: Re: Avaliku koosoleku registreerimine
From: Eva Maris Küngas <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 May 2026 11:38:12 +0300

Tere!

01.06 kell 18:00 toimub Viljandi Lauluväljakul PPAs registreeritud avalik
koosolek “Baltic Pride 2026: vikerkaarekanga lahti rullimine Viljandis”.

Korraldajatena usume, et sündmus kulgeb turvaliselt ning viimastel
nädalatel meieni jõudnud solvangud ja ähvardused ei jõua
(sotsiaal)meediast kaugemale, kuid kuna algselt väiksena plaanitud sündmus
on pälvinud üsna suure avalikkuse tähelepanu, oleme tellinud sündmusele
Meeskond OÜ turvamehed (4 inimest).

Palume võimalusel ka Viljandi politseipatrullide plaanides arvestada
antud kogunemisega. Ühtlasi palume, et kui Viljandi Politseijaoskonnal on
mingisugust sündmuse turvalisust puudutavat infot või juhiseid, neid
meiega jagada.

Kui näete, et võiksime enne sündmuse toimumist selle turvalisusega seotud
aspekte läbi arutada, siis võite mulle tööpäevade jooksul teile sobival
ajal helistada. 

Parimat
Eva Maris Küngas
53099349
Põnts OÜ

On Wed, May 13, 2026 at 4:44 PM Politsei- ja Piirivalveamet
&lt;[email-masked]&gt; wrote:

Politsei- ja Piirivalveamet kooskõlastab avaliku koosoleku, mille loa
taotlus on registreeritud Politsei- ja Piirivalveameti dokumendiregistris
13.05.2026 numbriga 2.1-2/960-2. Palume korraldajal tagada järgnevad
tingimused:
1.  korraldajal tagada külastajate turvalisus; 
 
Politsei- ja Piirivalveamet
Pärnu mnt 139
15060 Tallinn
[email-masked]
www.politsei.ee