Subject: Müratestid
From: Meigo Mõttus <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Jun 2024 14:41:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist!

Kirjutan teile seoses müraallika helivõimsuse mõõtmisega (ISO3744:2010).

Nimelt oleme käivitamas, esmakordselt Eestis, rakendusuuringute keskust ja
oleksime huvitatud teie kogemusest mürataseme valdkonnas.

Kas teil oleks võimalik jagada kontakti, kellega antud teemal vestelda?

Suured tänud ette!

Lugupidamisega

Meigo Mõttus

Droonitehnoloogia projektijuht

+372 522 2771 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

AS Metrosert

Teaduspargi 8 | 12618 Tallinn

 <http://www.metrosert.ee/> www.metrosert.ee | www.facebook.com/metrosert

  <https://www.facebook.com/metrosert>
<https://www.linkedin.com/company/as-metrosert>
<https://www.youtube.com/channel/UCcB98bT8PIXGHh26pb0EZSg>