Subject: Palume tagasisidet "TEED-247614 - Tuumaelektrijaama riigi eriplaneeringu asukoha eelvaliku lähteseisukohtade ja keskkonnamõju strateegilise hindamise programmi kohta ettepanekute küsimine" taotluse lahendamise kohta
From: "Transpordiamet" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Aug 2026 09:01:22 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 

 

  <https://app.recommy.com/public_style/clientlogos/transpordiamet/pais_ekiri.png>

Hea klient!

Transpordiametile on väga oluline, et meie teenuste kasutamine oleks mugav 
ja ei kulutaks asjatult Teie aega.

Soovime pakkuda Teile parimat teenindust ja oleme tänulikud, kui leiate aega 
ja annate meile tagasisidet.

Küsimustiku täitmine võtab aega vaid paar minutit. Oleme tänulikud, kui 
kirjeldate oma kogemust kommentaaride lahtris, kuna see annab meile hea 
sisendi parenduste tegemiseks.

AVA <https://app.recommy.com/SI/SI2.aspx?id=cP3tcpMGMAkBk2fM5wop9g==&si=1> 
KÜSIMUSTIKMuretult kohale!

Transpordiamet

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

+372 620 1200

[email-masked]

Küsimustiku saatis Teile Transpordiamet, kes lähtub kliendiandmete 
töötlemisel 
<https://transpordiamet.ee/uudised-ametist-ja-kontakt/transpordiamet/andmekaitsetingimused> 
isikuandmete töötlemise põhimõtetest. Kui Te ei soovi enam küsitlusi e-posti 
teel saada, võite sellest loobuda 
<https://app.recommy.com/SI/Unsubscribe.aspx?d=pxCVuLjE6Dg=&l=et-EE&e=W5ZQgORViqJgwE8WFblcEg==&si=1> 
eemaldades ennast nimekirjast.