Subject: OÜ Favorte järelepärimine
From: "Toivo Viilup" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Sep 2025 15:45:10 +0300

Tere,

Edastan OÜ Favorte nimel järelepärimise.

Parimat,

Toivo Viilup

Pohla & Hallmägi

Käesolev elektronkiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles märgitud
adressaa(ti)dile. Selle elektronkirja loata kasutamine, avaldamine või
levitamine on keelatud. Kui te ei ole selle elektronkirja adressaat,
palume Teil viivitamatult võtta saatjaga elektronposti teel ühendust ning
kustutada elektronkiri ja kõik selle koopiad. Õigusabi osutamist
reguleerivad üldtingimused:  <https://phlaw.ee/meist/uldtingimused>
https://phlaw.ee/meist/uldtingimused

This e-mail message including any attachments is for the sole use of the
intended recipient(s) and may contain confidential information. Any
unauthorized review,  use,  disclosure or distribution is prohibited. If
you are not the intended recipient, please immediately contact the sender
by reply e-mail and delete the original message and destroy all copies
thereof. Providing legal services is governed by general terms:
<https://phlaw.ee/about-us/general-terms>
https://phlaw.ee/about-us/general-terms