Subject: FW: Eesti Kaubandus-Tööstuskoja arvamus RLS muutmise eelnõu kohta
From: "Justiitsministeerium"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 12 Jul 2024 14:24:55 +0300

From: Ann Raun <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 12, 2024 1:16 PM
To: Kärt Nemvalts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Marko Udras <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Eesti Kaubandus-Tööstuskoja arvamus RLS muutmise eelnõu kohta

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Eesti Kaubandus-Tööstuskoda tänab Justiitsministeeriumit võimaluse eest 
avaldada arvamust riigilõivuseaduse muutmise eelnõu kohta, millega 
tõstetakse äriühingute koondumiste kontrolli menetluse riigilõivu. Oleme 
eelnõuga tutvunud ning anname teada, et meil ei ole eelnõu kohta 
kommentaare, märkuseid ega ettepanekuid.

Parimate soovidega

Ann RaunJurist

 <tel:+372%20604%200071> +372 604 0071

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda