Subject: kooskülastamine -: Riigitee 11101 km 2,86-3,61 Saviranna jalgratta ja-jalgtee tänavavalgustuse osa
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Sep 2025 16:49:10 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, September 12, 2025 4:02 PM
To: 'Merike Joonsaar' <[email-masked]>
Subject: RE: Riigitee 11101 km 2,86-3,61 Saviranna jalgratta ja-jalgtee
tänavavalgustuse osa

Tere

Tänavavalgustuse projekti muudatused on sisse viidud ja projektmaterjal
asub samal lingil:
https://www.dropbox.com/scl/fo/6cuo80iax0wcix0085v93/AOxcAO8dCaoIuHM-oo8i5
PM?rlkey=aomq13d6x36x29avdqcdp104t
<https://www.dropbox.com/scl/fo/6cuo80iax0wcix0085v93/AOxcAO8dCaoIuHM-oo8i
5PM?rlkey=aomq13d6x36x29avdqcdp104t&dl=0> &dl=0

Lisasin allpool olevale kirjale märkuste vastused (sinise värviga).

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

M +372 5661 9995

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10

Harku vald 76917

From: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 26, 2025 12:46 PM
To: [email-masked]
Subject: FW: Riigitee 11101 km 2,86-3,61 Saviranna jalgratta ja-jalgtee
tänavavalgustuse osa

Tere.

Tänan projekti eest.

Projekti teede osa on korras.

Edastan tehnovõrkude spetsialisti Annika Matson tähelepanekud
tänavavalgustuse osale.

1.	Tingmärkide lehel tingmärkide loendisse lisada avatud kaeviku
piiri tingmärk nii nagu asendiplaani tingmärkide loendis. Tingmärkide
joonist on täiendatud
2.	Tingmärkide loendis ei kajastu valgusti numbrit (on tühi koht).
Tingmärkide joonist on täiendatud

3.	Tingmärkide lehel tingmärkide loendis kajastada teeprojekti
tingmärkide juures ka teeprojekti nimetus. Sama tähelepanek ka
asendiplaanil Märkuste vastava punkti osas, kus on märgitud teeprojekti
koostaja ja number. Tingmärkide ja asendiplaanide jooniseid on täiendatud
4.	Info Tingmärkide lehel ja Märkused EL-osale on vastuolulised
kaitsetoru tugevuse osas. Sama tähelepanek ka Asendiplaani Märkuste
4.punktile. Riigitee maaüksusel piisab tugevusest 750N, kui jääb riigitee
mulde alla või ristub riigiteega, siis 1250N. Kuna antud
projektlahendusega tänavavalgustuskaabel riigiteega ei ristu ega
paigaldata mulde alla, siis piisab teemaal tänavavalgustuskaabli
kaitsetoru tugevusest 750N. Kraavidega lõikumisel riigitee maal on lisatud
1250N kaitsetorud. Vastavalt Transpordiameti juhendile. Joonised
korrigeeritud.

5.	Seletuskirjast ei leia jätkuvalt mõõtusid tüüpse raudbetoonist
vundamendile, mis on vajalik mastjalandi RBJ-4,5B 314kg, 128-168mm
paigaldamiseks. Palun edastada mastijalandid RBJ-4,5B 314kg tüüpjoonis
koos mõõtudega ja rajatava raudbetoonist vundamendi mõõdud. Vundamendi
mõõdud on vajalikud, et hinnata, kas vundamendi kaeviku rajamisega on
tagatud riigitee ohutus.  Lisatud info seletuskirja ja kataloogis LISA on
ka tootja infoga fail seletuskirjas nimetatud tootele.
6.	Mille suurust näitab alloleval pildil esiletõstetu?  Seletuskirja
täiendatud

7.	Kas asendiplaanil kajastuv helesinise värvusega nõlvus tähistab
olemasolevat? Juhul kui see nii on, siis palun kuvada see musta värvusega
nii nagu see on teeprojekti osas. Geoaluse värv muudetud
8.	IKÕ ala kujutada masti juures ümara kujuga, arvestatuna 1 m masti
tsentrist. Joonis tänavavalgustuse kaustast kustutatud, õige versioon on
kaustas 3_KRUNDIJAOTUS ning Merike Joonsaar saatis IKÕ joonised ka eraldi
juba ülevaatamiseks ning sellega peaks olema korras kõik.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 15, 2025 5:27 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Riigitee 11101 km 2,86-3,61 Saviranna jalgratta ja-jalgtee
põhiprojekti kooskõlastamine

Tere

Lisan juurde, et tänavavalgustuse projekteerija laadis samuti oma
uuendatud failid Dropboxi.

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

M +372 5661 9995

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10

Harku vald 76917

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, August 14, 2025 1:20 PM
To: 'Merike Joonsaar' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee 11101 km 2,86-3,61 Saviranna jalgratta ja-jalgtee
põhiprojekti kooskõlastamine

Tere

Viisin TL osa märkused projekti sisse ja uuendasin Dropboxis faile (sh
dwg-d jm):

Seletuskirjas täiendasin p 3.6.1 Sademevee ärajuhtimine ja kraavid.

Sama Dropboxi link:

https://www.dropbox.com/scl/fo/6cuo80iax0wcix0085v93/AOxcAO8dCaoIuHM-oo8i5
PM?rlkey=aomq13d6x36x29avdqcdp104t
<https://www.dropbox.com/scl/fo/6cuo80iax0wcix0085v93/AOxcAO8dCaoIuHM-oo8i
5PM?rlkey=aomq13d6x36x29avdqcdp104t&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

M +372 5661 9995

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10

Harku vald 76917

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 12, 2025 4:36 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Riigitee 11101 km 2,86-3,61 Saviranna jalgratta ja-jalgtee
põhiprojekti kooskõlastamine

Tere.

Tänan projekti eest.

Teede osa on valdavalt korras, paar teemat on jäänud.

1.	Jäi silma, et  30.05.2025 bussipeatusi puudutav ehitusspetsialisti
märkus on jäänud tähelepanuta. Bussitasku kattekonstruktsiooni peaks
laiendama nii, et vuugi koht oleks bussi ratta alt väljast. Ja ülekate
teha kuni tee teljeni. Vt lisatud väljavõte pdf-na manuses (punasega).

2.	Seletuskirjas  vajab kraavide teema põhjalikumalt lahti
kirjutamist. Nimelt ei piisa punktis 3.6.1 viitest, et „Kraavide
voolusuuna ümberehitamisega seotud tööd ei kuulu antud projekti mahtu“.

Seletuskirjas tuleb välja tuua seos, kuidas on seotud  arendusalal
kraavide ümbersuunamine ning jalgratta- ja jalgtee ehitamine. Soovime, et
seletuskirjas oleks selgelt kirjas, et kraavide ümbersuunamine peab
toimuma enne  jalgratta- ja jalgtee rajamist, st et kraavide
ümbersuunamine on jalgratta- ja jalgtee rajamise eelduseks (vastavalt Maa
ja Vesi eksperthinnangule).

P.S. Tehnovõrkude spetsialisti tähelepanekud olen Teile edastanud 24.07,
maade eksperdi tähelepanekud IKÕ plaanidele  samuti 24.07.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 18, 2025 11:59 AM
To: MNT Teed <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Cc: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 11101 km 2,86-3,61 Saviranna jalgratta ja-jalgtee
põhiprojekti kooskõlastamine

Tere

Antud projekti EHR-i ehitusloa taotluse ehitise andmetes tekkis suurem
viga (Maaameti kaardile ruumikuju sisestamisega koordinaatide
tekstifailist), taotlus jooksis kokku ning kasutajatoe info põhjal saab
korrigeerida kuskil augustis, seetõttu palun jätkata kooskõlastamisega
väljaspool EHR-i.

Projektide andmed:

Harju maakonnas Jõelähtme vallas Saviranna ja Kallavere külas
tänavavalgustusega Saviranna kergliiklustee projekteerimine põhiprojekti
staadiumis, TO Projekt OÜ töö nr 24005.

Tänavavalgustus, Estgrid OÜ töö nr E2418.

Projekti tänavavalgustuse osa on eelnevalt juba saadetud ülevaatamiseks.

TL osa sai korrigeeritud vastavalt EHRi märkustele. Praegu on kõik
külgnevate kinnistute kraavide (mis suubuvad riigitee äärsesse kraavi)
truubid täpselt Maa ja Vesi eksperthinnangu põhjal (osad kraavid sulgeda,
osadel D160mm toru ja need, mis alles jäeti, neile lisasin siis ikkagi
D300mm torud. Seletuskirja on ka täiendatud ja lisatud täpsem info
kraavide kohta.

Talvehoolduse lõiku on täiendatud lume ladustamise osas ja lisatud on ka
tekst, et riigiteega külgnevate kinnistute piirdeaed tuleb paigaldada min
90cm kaugusele kergliiklustee katte servast. Lumekoristuse ja
ladustamisega ei tohiks seal probleeme olla.

Projektmaterjalid asuvad lingil:
https://www.dropbox.com/scl/fo/6cuo80iax0wcix0085v93/AOxcAO8dCaoIuHM-oo8i5
PM?rlkey=aomq13d6x36x29avdqcdp104t
<https://www.dropbox.com/scl/fo/6cuo80iax0wcix0085v93/AOxcAO8dCaoIuHM-oo8i
5PM?rlkey=aomq13d6x36x29avdqcdp104t&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

M +372 5661 9995

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10

Harku vald 76917