Subject: FW: 24898 Kehra, Kose mnt 13 ÜKR valgustuse projekteerimine
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Apr 2024 09:44:04 +0300

Tere!

Palun registreeri minule menetlemiseks.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Markos Sisas <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 23, 2024 9:24 AM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: Re: 24898 Kehra, Kose mnt 13 ÜKR valgustuse projekteerimine

Tervist

Parandused sisse viidud ja lisa informatsioon peaks olema saadav 
valgusarvutuste failis

On Fri, Mar 8, 2024 at 2:22 PM Annika Matson 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> > 
wrote:

Tere!

1.	Vastavalt Transpordiameti juhendis Nõuded tehnovõrkude ja -rajatiste 
teemaale kavandamisel 
<https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi3nZmx3t-EAxUmFhAIHUmjANgQFnoECBUQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.transpordiamet.ee%2Fmedia%2F2763%2Fdownload&usg=AOvVaw32dB1Rly5TzWeUatfv7BGx&opi=89978449> 
toodud Tabelile 1 palun tagada tee mulde nõlva puudumisel avatud kaeviku 
kaugus teekattest min 3m ja märkida asendiplaani joonisele avatud kaevikute 
kaugused teekattest. Puurimiskaevikud rajada võimalikult väljapoole 
perspektiivset kergliiklustee katendit.
2.	Vastavalt Linnatänavate standardile EVS 843:2016 palun tagada 
valgustusmasti rajamisel riigitee maaüksusele valgustusmasti kaugus 
projekteeritavast sõidutee äärekivist min 1,5m. Kajastada joonisel ka 
paigalduskaugust projekteeritud äärekivist.
3.	Palun kajastada asendiplaani tingmärkide loendis ka varem projekteeritud 
elementide tingmärgid koos selgitusega ning mis projekti raames need 
projekteeritud on.
4.	Palun täiendada valgustusmasti infokasti asendiplaanil. Kajastada masti 
number, kas tegemist on konsooliga või konsoolita valgustusmastiga, mis on 
masti kõrgus ja konsooli pikkus ja kaldenurk. Tingmärkide loendis palun 
kirjeldada ka valgustusmasti juures olevas infokastis kajastuvate andmete 
tähendust.
5.	Edastage palun valgusarvutused ja elektriskeem.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Markos Sisas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 5, 2024 5:11 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 24898 Kehra, Kose mnt 13 ÜKR valgustuse projekteerimine

Tervist

Edastan taotluse

-- 

Lugupidamisega

Markos Sisas

Electrical Designer | Projekteerija

+372 53480778

-- 

Lugupidamisega

Markos Sisas

Electrical Designer | Projekteerija

+372 53480778