Subject: Kaasamiskiri (eelnõu 909 SE)
From: Linnar Liivamägi <[email-masked]>
To: "Prokuratuurid info - PROKS" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 May 2026 09:02:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Riigikogu menetluses on Vabariigi Valitsuse poolt 11.05.2026 algatatud
prokuratuuriseaduse muutmise seaduse eelnõu (909 SE
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/9a5e1040-75d1-4ccb-a396-6
b5a1ba6b0f3/prokuratuuriseaduse-muutmise-seadus/> ), mille
juhtivkomisjoniks on õiguskomisjon.

Teil on võimalus avaldada eelnõu kohta arvamust ja esitada ettepanekuid
õiguskomisjonile hiljemalt 28.05.26  e-posti aadressil
<mailto:[email-masked]> [email-masked] ning
ühtlasi palun andke teada, kas soovite osaleda oma ettepanekute/arvamuste
arutelul.

Adresseeritud: Riigiprokuratuurile, Eesti Advokatuurile, Riigikohtule,
kõigile maakohtutele ja ringkonnakohtutele

Lugupidamisega

Linnar Liivamägi

õiguskomisjoni nõunik

+372 631 6457

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee