Subject: FW: 24-20-65. Lagedi alevik, Niidu tn 11 elektrivarustus
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Jun 2025 11:47:01 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/25/8839-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Irina Gering <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 25, 2025 11:26 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: FW: 24-20-65. Lagedi alevik, Niidu tn 11 elektrivarustus

Tere.

Tehtud parandus.

Palun kooskõlastada.

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 17. juuni 2025 14:31
To: Irina Gering <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 24-20-65. Lagedi alevik, Niidu tn 11 elektrivarustus

Tere

Oleme materjalidega tutvunud ning palume täiendada/korrigeerida.

*	Palume asendiplaanil kajastada nn noolega kastis TRAM maaüksusel
kaablite rajamise min sügavus 1,0m.

*	Palume maanduspaigaldis rajada väljapoole TRAM maaüksust.

Lisaks palume ühtlustada asendiplaanil kajastatud ning tingmärkides
kajastatud maanduspaigaldise tingmärke (värvus, kontuur).

*	Palume korrigeerida IKÕ plaani

Palume eemaldada plaanilt kõrgusarvud ning tingmärkides kajastada kilpide
tähised.

Palume asendiplaanilt eemaldada km nr ja tabelist tulp „Asukoht
riigitee..“ antud andmete esitamist enam ei nõuta ning km nr ei ole ka
hetkel täpne.

Lisaks palume „Kasutusõiguse ala“ asemel kajastada „IKÕ seadmise ala“.

Asendiplaanil palume kajastada POS1 tähis.

IKÕ ala ulatus TRAM maaüksusel palume kajastada kaabli kontuurist 1,0m.

Korrigeeritud materjalid palume esitada kas minu e-mailile või e-posti
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Irina Gering <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Tuesday, May 27, 2025 12:02 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 24-20-65. Lagedi alevik, Niidu tn 11 elektrivarustus

Tere.

Palun kooskõlastada elektrivarustuse lahendus.

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee