Subject: FW: E-3/24
From: "MKM info"
To: "MKM info"
Date: Thu, 7 Mar 2024 10:36:59 +0200

-----Original Message-----
From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 7, 2024 9:58 AM
To: Merle Järve <[email-masked]>; MKM info <[email-masked]>; Käddi
Tammiku <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: E-3/24

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/100 Kohtuasja number:
E-3/24 Vastuse kuupäev: 21.03.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kollektiivsed koondamised
Õiguslikud vormid: direktiiv 98/59/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7473

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium