Subject: FW: 24006 11115 Kurna-Tuhala LOA
From: "Karl Kadak Roadplan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Hans Keskrand" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 09:31:19 +0300

Tere!

Kuna Hans Keskrand viibib puhkusel, edastan auditi koostaja kommentaari
edastatud küsimusele.

Lugupidamisega

Karl Kadak
Projektijuhi abi

+372 55668311 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Karl Kadak | Roadplan
Sent: esmaspäev, 15. aprill 2024 09:25
To: 'Hans Keskrand' <[email-masked]>; Annika Kaljula |
Roadplan <[email-masked]>
Cc: Edgar Berman | Roadplan <[email-masked]>
Subject: RE: 24006 11115 Kurna-Tuhala LOA

Tere!

Edastan auditi koostaja kommentaari seoses riski määramisega.

Riski taset / tagajärge näitavad maatriksis grupid A...D. A grupi tagajärg
sisaldab vaid varakahju. B...D kirjeldavad tagajärgi, kus võivad kaasneda
isikukahjud (vigastatud või hukkunud). Kui näiteks grupi B läbi
kirjeldatud oht liigub A-gruppi, siis tähendab, et isikukahju tekkimise
tõenäosused likvideeritud, aga oht varakahju tekkeks jääb. Varakahju
tekkimist kirjeldatakse aga siis juba ainult varakahju tekke tõenäosuse
järgi.

Lugupidamisega

Karl Kadak
Projektijuhi abi

+372 55668311 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Hans Keskrand < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: reede, 12. aprill 2024 13:59
To: Karl Kadak | Roadplan < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
Annika Kaljula | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Edgar Berman | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: 24006 11115 Kurna-Tuhala LOA

Tere

Üldjoontes on esitatu sobilik, aga küsiksin kahe auditis toodud punkti
kohta igaks juhuks üle.

Kuna riski määramisel on tegemist subjektiivse hinnanguga siis tundub
natukene imelik, et riski tase kasvab (kuigi riski tagajärge kategooria
muutub).

Lugupidamisega

Hans Keskrand

Projektijuht

Planeerimise osakond, Projekteerimise üksus

+372 59 819 102

Teelise 4 | 10916 Tallinn | <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Karl Kadak | Roadplan < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, April 11, 2024 5:22 PM
To: Hans Keskrand < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Annika Kaljula | Roadplan <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Edgar Berman | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: 24006 11115 Kurna-Tuhala LOA

Tere!

Saadan uue parandatud LOA aruande. Lisan materjalid lingina. Lingilt on
leitavad ka pildid objektilt seoses aiaga.

Link materjalidele:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:f:/s/2400611115Kurna-TuhalaLOA76/Es8Q
E81bJvJJk2JLHD0K2CcB3h2SOVkVREAm06K7EIAOSg?e=BNmwM7>  2024-04-11 lõplik
LOA

Manusena lisan allkirjastatud tööde üleandmise-vastuvõtmise akti. Kui akt
sobilik ja rohkem märkuseid pole, saate selle allkirjastada ning tagasi
saata.

Lugupidamisega

Karl Kadak
Projektijuhi abi

+372 55668311 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Hans Keskrand < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: neljapäev, 11. aprill 2024 10:23
To: Karl Kadak | Roadplan < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
Annika Kaljula | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Edgar Berman | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: 24006 11115 Kurna-Tuhala LOA
Importance: High

Tere

Esmasel kiirel LOA üle vaatamisel jääb mulle selgusetuks, kas LOA-s on
teostatud audit lepinguga käsitlevas mahus.

Vastavalt lepingu tehnilise kirjelduse punktile 3.1 tuleb liiklusohutuse
audit läbi viia eel- ja põhiprojekti etapis hinnatavates teemades. Hetkel
on auditiga esitatud ainult põhiprojekti kontroll-leht ning ma ei suutnud
tuvastada kui paljudes eel-projektiga käsitlevate teemadega on arvestatud.

Minu hinnangul oleks vajalik Teil esitatavat auditit täiendada või anda
selgitus, kuidas ja on eelprojektiga hinnatavaid teemasid käsitletud ning
kus tulevad välja eel-projektiga käsitletavad teemad.

Lugupidamisega

Hans Keskrand

Projektijuht

Planeerimise osakond, Projekteerimise üksus

+372 59 819 102

Teelise 4 | 10916 Tallinn | <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Karl Kadak | Roadplan < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, April 10, 2024 1:01 PM
To: Hans Keskrand < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Edgar Berman | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: 24006 11115 Kurna-Tuhala LOA

Tere!

Esitan Teile Riigitee nr 11115 Kurna-Tuhala km 9,69-12,57 asuva lõigu
rekonstrueerimise põhiprojekti liiklusohutuse auditeerimise töö (Roadplan
töönumber 24006).

LOA aruanne on lisatud manusena.

Lugupidamisega

Karl Kadak
Projektijuhi abi

+372 55668311 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn