Subject: Hoiu-laenuühistute keskühistu õiguslikust regulatsioonist kehtivas õiguses
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: Thomas Auväärt
Date: Thu, 28 Mar 2024 12:44:53 +0200

Tere,

Edastan Eestis tegutsevate hoiu-laenuühistute nimel  vastused Teie
küsimustele teemal: „Hoiu-laenuühistute keskühistu õiguslikust
regulatsioonist kehtivas õiguses“

Lugupidamisega,

Uno Silberg

EHLÜ Liidu juhatuse esimees

5065533

Saatja: Thomas Auväärt <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 1. märts 2024 16:26
Adressaat: [email-masked]
Teema: RE: Hoiu-laenuühistute keskühistu õiguslikust regulatsioonist
kehtivas õiguses

Tere,

tänud veelkord esitatud eelnõu kavandi eest. Oleme selle nüüd läbi
töötanud ja meil on tekkinud mitmeid küsimusi, lisan need siia eraldi
failina. Ootaksime esialgu kirjalikku tagasisidet nende suhtes. Kuna aga
meie küsimusi on üksjagu palju ja mitmed on neist üsna spetsiifilised,
siis saame aru, et nendele vastamine võtab aega. Soovitavalt ootaksime aga
vastuseid hiljemalt märtsi teises pooles. Seejärel oleksime valmis uuesti
kohtuma ja efektiivsuse huvides võib-olla väiksemas ringis, aga lepiks
selle kokku edaspidi.

Tervitades,

T.

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 31. jaanuar 2024 21:12
Adressaat: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Hoiu-laenuühistute keskühistu õiguslikust regulatsioonist kehtivas
õiguses

Tere,

Edastan Eestis tegutsevate hoiu-laenuühistute nimel ettepaneku
„Hoiu-laenuühistute keskühistu õiguslikust regulatsioonist kehtivas
õiguses“

Lugupidamisega,

Uno Silberg

EHLÜ Liidu juhatuse esimees

5065533

Lisad:

Kaaskiri ja Hoiu-laenuühistute keskühistu regulatsioon kehtivasse
õigusesse (ettepanek)

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.