Subject: Teatis
From: Kohtla-Järve Linnavalitsus <[email-masked]>
To: "Info - TA" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Sep 2026 08:21:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastame Teile digitaalselt allkirjastatud dokumendi.

Palume kinnitada kirja kättesaamist.

Lugupidamisega

Kohtla-Järve Linnavalitsus

 <http://www.kohtla-jarve.ee/> www.kohtla-jarve.ee

30395, Keskallee 19, Kohtla-Järve

Tel.      +372 337 8500

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

***AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.