Subject: Meeldetuletus - akrediteerimistunnistuse kehtivuse lõppemine
From: "Eesti Akrediteerimiskeskus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Eesti Akrediteerimiskeskus" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Sep 2025 09:18:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Teavitame, et teie asutusele EAK poolt väljastatud
akrediteerimistunnistuse nr  <https://www.eak.ee/?pageCus=akr&id=44> L042
kehtivus lõppeb 18.02.2026.

Kui teie asutus soovib jätkata oma tegevust EAK poolt hinnatud ja
tõendatud akrediteeritud asutusena, ootame teie asutuse poolt sellekohast
täidetud taotlust ja küsimustikku 4 kuud enne tunnistuse kehtivusaja
lõppemist. Taotluse varajane esitamine aitab EAK-l paremini planeerida
akrediteerimisega seotud tegevusi, mille eesmärgiks on õigeaegselt läbi
viia kõik nõutavad hindamistegevused. Teile tagab see enne eelmise
tunnistuse kehtivuse lõppemist õigeaegse uue tunnistuse väljastamise ilma
et akrediteering vahepeal katkeks.

Kehtiva taotlusevormi leiate  <http://www.eak.ee/?pageId=69> EAK
kodulehelt. Taotlus koos lisadokumentidega saata e-posti aadressile
<mailto:[email-masked]> [email-masked]  või posti teel aadressile Akadeemia tee
21/6, 12618 Tallinn.

Esitatud taotlus võetakse menetlusse kui taotluse vorm on korrektselt
täidetud ja kõik loetletud lisadokumendid on esitatud.

Heade soovidega

EVS-EAK klienditeenindus

+372 605 5060  |   <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |
<http://www.evs.ee/> www.evs.ee  |   <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |
<http://www.eak.ee/> www.eak.ee
Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskus  |  Estonian Centre for
Standardisation and Accreditation

 <https://www.facebook.com/EVS.Standard/>
<https://www.youtube.com/channel/UCL0frTaBQ94Ah2LBan0TorA>
<https://ee.linkedin.com/company/eesti-standardimis-ja-akrediteerimiskesku
s?original_referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F>