Subject: FW: Valduri T1 mahasõit
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Oct 2024 09:56:03 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, on varem olnud.

Tervitades

Merike

From: Priit Mäe - Euroopa Transpordi Oü <[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 30, 2024 9:54 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Valduri T1 mahasõit

Tere Merike

Valduri Kinnustu uus omanik on  Micob  OÜ    Mikk Mäe

Taavi kinnistu uus omanik  on EUT Home OÜ  Priit Mäe

T,

Priit  Mäe

5071208

From: Mattias Annuk <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 1, 2024 1:05 PM
To: Priit Mäe - Euroopa Transpordi Oü <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: Valduri T1 mahasõit

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: T, 1. oktoober 2024, 12:38
Subject: RE: Valduri T1 mahasõit
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere.

Transpordiametile teadaoleva info kohaselt on Valduri kinnistu teeprojekt 
saanud Transpordiameti heakskiidu 2020 aastal.

Ristumiskoha ehitamiseks on 22.04.2020 Transpordiamet ning ristumiskoha 
ehitamisest huvitatud isik KLM Kinnisvara OÜ sõlminud ristumiskoha ehitamise 
lepingu. Nimetatud leping annab õiguse ehitustöödeks riigitee alusel maal 
lepingus toodud tingimustel.

Lepinguga sh lisadega tutvumiseks palume võtta ühendust huvitatud isikuga, 
so KLM Kinnisvara OÜ. Lepingu järgne kontaktisik on Marju Laurits, 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> , tel 55568859.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Mattias Annuk <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 23, 2024 4:32 PM
To: Marek Lind <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Priit Mäe - Euroopa Transpordi Oü <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Valduri T1 mahasõit

Tere !!

Palun kooskõlastada antud projekt, et saaksime ehitusega pihta hakata. 
Vallast uurides pidi muus osas kõik okej olema.

Omanik lisatud cc.-se kirjale.

Parimat

Mattias Annuk

MAEV grupp Oü

58024144

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.