Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/26-0746 - "Kaitseliidu seaduse ja kaitseväeteenistuse seaduse muutmise seaduse (välisriigi kodanike riigikaitsesse kaasamine) eelnõu (962 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jun 2026 16:27:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/26-0746 - Kaitseliidu seaduse ja 
kaitseväeteenistuse seaduse muutmise seaduse (välisriigi kodanike 
riigikaitsesse kaasamine) eelnõu (962 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 25.6.2026 
resolutsioonile.

Osapooled: Kaitseministeerium; Siseministeerium

Tähtaeg: 09.07.2026 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/019e7f3b-517b-4ee7-8efc-e2de65c5a883
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/019e7f3b-517b-4ee7-8efc-e2de65c5a883?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main