Subject: Maxima Eesti OÜ arvamus tubakaseaduse ja riigilõivuseaduse muutmise eelnõu kohta
From: "Lembi Treumuth" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Anni Pavlenko" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 15:18:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Justiits- ja Digiministeerium

Manuses on Maxima Eesti OÜ arvamus tubakaseaduse ja riigilõivuseaduse
muutmise eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Lembi Treumuth

Jurist/Lawyer

  _____

MAXIMA EESTI OÜ

Aiandi tn 13/2, Mustamäe linnaosa, 12918 Tallinn, Eesti

Mob tel.: +372 5884 4380

E-post / e-mail

lembi.treumuth <mailto:[email-masked]> @maxima.ee

 <http://www.maxima.ee/> www.maxima.ee

  _____

Selle kirja saite MAXIMA Eesti OÜ e-posti süsteemilt ja see on ette nähtud
ainult adressaadile. Kirjas ja selle lisades olev informatsioon võib olla
konfidentsiaalne ja selle kasutamine või avaldamine on piiratud. Kui Te
saite selle kirja eksituse tõttu, informeerime, et selle kirja ja tema
lisade avaldamine teistele isikutele, kopeerimine ja muul viisil
levitamine on rangelt keelatud ja võib olla seadusevastane. Palume
tagastada see kiri ja kõik lisad saatjale e-posti teel ning kustutada see
kiri koos kõigi lisadega. MAXIMA Eesti OÜ ametliku tegevusega mitteseotud
arvamused, järeldused ja muu informatsioon ei või olla mõistetud kui
ettevõtte poolt esitatud või toetatav. Privaatsusteatis. Sellele
elektroonilisele kirjale rakenduvate MAXIMA Eesti OÜ
privaatsuspõhimõtetega saate tutvuda sellel
<http://www.maxima.ee/privaatsus> lingil.

This message has been sent by e-mail system of MAXIMA Eesti OÜ and it is
intended for the addressee only. It may contain confidential or legally
privileged information. If you received this e-mail in error, you are
hereby notified that any disclosure, copying, distribution of this
information is strictly prohibited and may be unlawful. Please return this
e-mail without producing, distributing or retaining copies thereof.
Opinions, conclusions and other information in this message that do not
relate to the official business of MAXIMA Eesti OÜ shall be understood as
neither given nor endorsed by it. Personal data notice. Information about
Privacy policy of MAXIMA Eesti OÜ that is applied to this electronic
message can be reached  <http://www.maxima.ee/privaatsus> here.