Subject: FW: Palun minu nimele
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jul 2026 07:39:14 +0300

From: Sergei Tunka <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 7, 2026 10:34 AM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Jaanus Annus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: 15123 Tapa-Lehtse-Jäneda tee 9,85 km Lehtse aleviku bussipeatus

Tere,

Tänan märkuste eest. Märkused täidetud. Saadan täiendatud projekti.

https://www.dropbox.com/scl/fi/6tj7n6cnwpsryaa3wmjc9/2026-07-07.zip?rlkey=q8pn8qmj8q4uzwyajrg1hb9oj 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/6tj7n6cnwpsryaa3wmjc9/2026-07-07.zip?rlkey=q8pn8qmj8q4uzwyajrg1hb9oj&dl=0> 
&dl=0

Lugupidamisega

Sergei Tunka

Infra Projekt OÜ

Juhatuse liige

пн, 6 июл. 2026 г. в 10:00, Sergei Tunka <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >:

Tere,

Saadan edasi TRAMi vastuse.

Lugupidamisega

Sergei Tunka

Infra Projekt OÜ

Juhatuse liige

---------- Forwarded message ---------
От: Tuuli Tsahkna <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: пн, 6 июл. 2026 г. в 09:54
Subject: RE: 15123 Tapa-Lehtse-Jäneda tee 9,85 km Lehtse aleviku bussipeatus
To: Sergei Tunka <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Jaanus Annus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere!

Kooskõlastamiseks tuleb esitada projekt tervikuna, st kõik joonised ning 
seletuskiri ning kooskõlastamiseks esitatud projekt peab olema projekteerija 
poolt digitaalselt allkirjastatud.

Soovitame tõsta ümber bussipeatust tähistav liiklusmärk, mis peaks asuma 
ooteplatvormi eesotsas, peatuva bussi esiukse läheduses. Märgi alumise serva 
kõrgus ooteplatvormi kattest peaks olema mimimaalselt 2,2 m.

Projekti koosseisus esitada taastatava sõidutee asfaltbetoonkattega ala 
riigitee kattega kokkuviimise ristlõige, projekti seletuskirjas kirjeldada 
riigitee ning taastatava ala katendi konstruktsioonid.

Lugupidamisega

Tuuli Tsahkna

peaspetsialist

planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

Tel: +372 5807 3001

 <http://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

Valge 4 / 11413 Tallinn

From: Sergei Tunka <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 1, 2026 8:47 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Jaanus Annus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: 15123 Tapa-Lehtse-Jäneda tee 9,85 km Lehtse aleviku bussipeatus. 
Tapa valla ühistranspordi ligipääsetavuse parandamine

Tere,

Tapa Vallavalitsuse tellimusel koostas Infra Projekt OÜ projektlahenduse 
ühistranspordi ligipääsetavuse parandamiseks ja vastavate taristuobjektide 
korrastamiseks Tapa vallas.

Palume Teie kooskõlastust eskiisprojektile Lehtse aleviku bussipeatuse osas. 
Käesoleva kirjaga on kaasas projekti asendiplaan.

https://www.dropbox.com/scl/fi/8ypa2dtr7kj2jv87qkgwu/2026-06-01_TRAM.zip?rlkey=h6rih5vpt2iwl5i5kkmgbgzuo 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/8ypa2dtr7kj2jv87qkgwu/2026-06-01_TRAM.zip?rlkey=h6rih5vpt2iwl5i5kkmgbgzuo&dl=0> 
&dl=0

Projekteeriti Lehtse peatuse ooteplatvorm ja ootekoda. See tagab reisijate 
ohutuse ja mugava sisenemise madalapõhjalisse bussi. Ühistranspordipeatus on 
taktiilselt ja visuaalselt selgelt esile toodud. Sõidutee asfaltkate on 
lagunenud ning vajab väljavahetamist.

Juhul, kui Teil on kooskõlastamise osas ettepanekuid või tingimusi, palume 
need esitada kirjalikult Infra Projektile OÜ ja Tapa Vallavalitsusele.

Lugupidamisega

Sergei Tunka

Infra Projekt OÜ

Juhatuse liige