Subject: Järelepäring hobustele mõeldud putukatõrjevahendite kohta
From: Kristina Lätti <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jul 2026 14:37:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kirjutan ratsavarustuse kauplusest Hobukeskus.
Palun kinnitage, kas järgmistel toodetel on Eestis kehtiv biotsiidi luba või 
registreerimistunnistus ning kas neid võib Eestis turule lasta ja müüa:

*	Absorbine UltraShield Black 
https://absorbine.com/products/ultrashield-ex-insecticide-repellent?_pos=1 
<https://absorbine.com/products/ultrashield-ex-insecticide-repellent?_pos=1&_psq=ultrashield&_psid=b42e377f0&_ss=e> 
&_psq=ultrashield&_psid=b42e377f0&_ss=e
*	Effol Horsefly Blocker+ 
https://www.effol.com/de/en/Effol-Horse-Fly-Blocker/11570000
*	Waldhausen Insect Protection 
https://www.waldhausen.com/en/insect-protection-1000-ml/39533010/
*	Pharmakas Clac Extra Strong 
https://www.waldhausen.com/en/pharmakas-clac-extra-strong-500-ml/3905222/
*	Pharmakas Clax Insect Protect+ 
https://www.waldhausen.com/en/pharmakas-clac-insect-protect-spray-1-litre/3905231/

Samuti sooviksin teada, kas toote liigitus muutub, kui veebipoes nimetatakse 
putukatõrjevahendit näiteks "karvkatte hooldusvahendiks" või "pindade 
hooldusvahendiks", kuid tootja märgistus, etikett ja kasutusotstarve on 
endiselt putukate peletamine või hävitamine?

Lugupidamisega

Kristina Lätti | Hobukeskus |
Tige Tihane OÜ | Tala 2 | 14115 Tallinn | Estonia
tel:  +372 5011147 |

email:      <mailto:[email-masked]> [email-masked]

internet:  <http://www.hobukeskus.ee/> www.hobukeskus.ee

Eesti suurim ratsavarustuse veebipood