Subject: FW: Saare maakond Saaremaa vald Sikassaare küla Tiigi kinnistu liitumine, muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Oct 2025 10:15:39 +0300

Tere

Edastan regimiseks, muudatus,  eelnev 7.1-2/25/12138-2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Rasmus Valli <[email-masked]>
Sent: Thursday, October 16, 2025 9:57 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: RE: Saare maakond Saaremaa vald Sikassaare küla Tiigi kinnistu
liitumise projekti kooskõlastamine, LC4015

Tere!

Vabandan, et pean seoses antud projektiga Teie poole uuesti pöörduma.
Liituja avaldas soovi muuta oma kinnistul liitumiskilbi asukohta, mis toob
kaasa muudatuse Transpordiameti kaitsevööndis.

Seetõttu saadan Teile projekti materjalid uuesti kooskõlastamiseks.

Kui kooskõlastuse uuendamiseks on vaja täiendavaid materjale, palun andke
sellest teada.

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5786 5900

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, July 22, 2025 10:17 AM
To: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Saare maakond Saaremaa vald Sikassaare küla Tiigi kinnistu
liitumise projekti kooskõlastamine, LC4015

Tere Gunnar Mägi!

Sulle on määratud uus tööülesanne:

Pealkiri:

Saare maakond Saaremaa vald Sikassaare küla Tiigi kinnistu liitumise
projekti kooskõlastamine, LC4015

Tööülesanne:

Täitmiseks

Kommentaar:

URL:

https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/3a39fa27-fb0
3-4add-922d-d201eb1badc6

Tähtaeg:

16.08.2025

Resolutsioon:

Algataja:

Melika Alliksoo

Vastutaja:

Gunnar Mägi

Delegeerija: