Subject: Hautselja, Tubala, Hiiumaa - Liiklusvälise tegevuse loa taotlus - 02.08.2026 kell 10:00 kuni kell 15:00
From: "Lavendlitalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 15:02:23 +0300

Üldinfo

Taotluse esitamise kuupäev: 05.06.2026
Avaliku ürituse korraldamise taotlus 2026

TAOTLEJA ANDMED

Vali taotleja: By Dagö OÜ
Ürituse korraldaja nimi: By Dagö OÜ
Ürituse korraldaja esindaja (juriidilise isiku puhul): Taavi Liivandi
Ürituse korraldaja registrinumber või isikukood: 14422561
Kontaktaadress: Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Tubala küla, Hautselja
Kontakttelefon : 5292313
E-posti aadress: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Vastutav isik üritusel: Taavi Liivandi

ÜRITUS

Ürituse nimetus: Lavendlitalu lõikuspidu
Ürituse laad: Muu
Täpsusta: Lavendlitalu lõikuspidu
Ürituse sihtgrupp: pered
Osalejate eeldatav arv: 700
Ürituse toimumise koht kaardil ja/või liikumismarsruut:
Vaata objekte kaardil 
<https://piksel.ee/spoku/hiiumaa/index.php?obj=78e7fa1b847a2d9a1a174d8f1711cea7&rida=0&module=205&op=0>

Ürituse toimumise koht kaardil ja/või liikumismarsruut: Hiiu maakond, 
Hiiumaa vald, Tubala küla, Hautselja
Ürituse toimumise aeg: Ühepäevane
02.08.2026 kell 10:00 kuni kell 15:00
Ürituse ajakava ja kirjeldus: Lisa tekstina
Ürituse lühikirjeldus, eesmärk ning aja- ja tegevuskava: Kas oled valmis 
püüdma purki viimase piisa Hiiumaa päikesest ja võtma selle oma koju 
talvevarudeks kaasa? ✂️💜
Lavendlitalu lõikuspidu on käes – see on hetk, mil täname loodust selle 
imelise ja lõhnava suve eest ning alustame usinat lõikustööd. See on hooaja 
kõige aromaatsem aeg, mil eeterlikud õlid on oma tipus ja põld sumiseb 
tänulikkusest.
Me ei soovi seda ilu ja lõhna vaid endale hoida. Ootame Sind sel 
nädalavahetusel külla, et saaksid oma käega lõigata ja komplekteerida just 
Sulle sobiva koguse lavendlit – olgu selleks siis lõhnavad kimbud tuppa, 
uimastavad padjatäited magamistuppa või varud talviseks teelauaks. See on 
Sinu isiklik suvevaru, mis tuletab sooja Hiiumaa suve meelde ka kõige 
pimedamal detsembriõhtul.
Samal ajal kui vanemad keskenduvad rahustavale lõikustööle, ei hakka lastel 
hetkekski igav:
Meie taluloomad ootavad oma viimaseid suviseid paitusi ja tähelepanu.
Mänguväljak ja suured kiiged on avatud kõigile energiat täis põnnidele.
Talukohvikus aurab soe tee ja ootavad maitsed, mis paitavad keelt.
Tule ja tähista koos meiega ühe eduka ringi täitumist. Võta kaasa oma 
lemmikkäärid (või laena meilt) ja loome koos mälestusi, mis lõhnavad veel 
kuid.

ÜRITUSE LISAINFO JA DOKUMENDID

Helitehnika kasutamine: Ei
Ilutulestiku korraldamine: Ei
Kuupäev ja kellaaeg:
Lahtise tule kasutamine (lõke, toidu valmistamine): Ei
Müügitegevus sündmusel: Jah
Kaubanduse liik:
Kaubanduse korraldaja andmed: By Dagö OÜ
Müügikohtade arv:
Kaubanduse korraldaja andmed	 Kaubandustegevuse liikBy 
Dagö OÜ  	omatoodete müük

Alkoholimüük: Jah
Paigaldatava lisainventari ja/või ajutiste ehitiste nimekiri:
Auditinõudega seadmete kasutamise korral seadmete nimekiri:
Üritusel kasutatakse korra tagamisel turvaettevõtet: Ei
Turvaplaan või turvalisusega seotud asendiplaan:
Teave ürituse jäätmekorralduse ja jäätmete liigiti kogumise kohta: Jäätmete 
sorteerimise ja äraveo tagab ürituse korraldaja.
WC- või käimlateenuse korraldamine: WC kohapeal olemas
Sündmusel on toitlustajad, toidumüüjad.: Ei
Kinnitan, et olen teadlik ürituse korraldaja vastutusest sündmuse 
korraldamisel tagada korduskasutuslahenduste kasutamine kõikidel 
toitlustajatel.: ei
Ürituse heakorrastamise tähtaeg: 03.08.2026 kell 12:00
Liikluskorralduse muudatus: Jah

Kui muudetakse liikluskorraldust riigiteel, siis Transpordiametilt vastava 
loa taotlemise kohta leiab infot siit

Liikluskorraldust tagava isiku nimi	 KontakttelefonTaavi 
Liivandi  	5292313
Liikluskorraldusskeem:
MV210618-2 Hautselja, Tubala küla, Hiiumaa vald, Hiiu maakond (Lavendlitalu) 
(1).pdf 
<https://piksel.ee/spoku/hiiumaa/index.php?module=206&op=37&id=19759&/MV210618_2_Hautselja_Tubala_k_la_Hiiumaa_vald_Hiiu_maakond_Lavendlitalu_1_.pdf>

NB! Olulise mõjuga liikluspiirangu korral on korraldaja kohustatud piirkonna 
elanikke teavitama otsepostitusega vähemalt 3 tööpäeva enne piirangu algust

Teavitamise kanal	 Teavitamise aegVälireklaami paigaldamine: Ei

Kinnitused

Olen tutvunud Hiiumaa vallavolikogu 18.02.2021 määrusega nr 114 „Hiiumaa 
vallas avaliku ürituse korraldamise ja pidamise kord“ ja nõustun täitma 
kõiki nõudeid.: jah
Tagan, et ürituse läbiviimisel on kinnisasja või selle osa kasutamiseks 
olemas kinnisasja omaniku või valdaja nõusolek.: jah
Kõik esitatud andmed on õiged.: jah

Täitja kontaktinfo

Nimi: Taavi Liivandi
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Telefon: +3725292313