Subject: Liivalaia 5b kinnistu
From: Egon Kägo <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 10:40:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Majandus-
ja Kommunikatsiooniministeerium
Maa- ja Ruumiamet

Tere.

Riigi kinnisvararegistri kohaselt on Majandus- ja
Kommunikatsiooniministeerium Tallinnas aadressil Liivalaia 5b asuva
kinnistu valitseja, Maa- ja Ruumiamet volitatud isik.
Munitsipaalpolitsei Ametile saabus isiku avaldus selle kohta, et eeltoodud
kinnistul asuvad eelmise aasta sügisest kilekotid puulehtedega. Nüüdseks
on osad kotid purunenud ning lehed välja valgunud.
Kontrollides antud infot Munitsipaalpolitsei Ameti ametnikud tuvastasid,
et info vastab tõele. Tallinna heakorraeeskirja § 8 p 1 kohaselt on
kinnistu omanik kohustatud:
hoidma korras oma kinnistu, selle piirdeaia ja kinnistul asuvad ehitised,
vältima kinnistu reostamist ja risustamist ning kinnistult prahi, pori ja
tolmu kandumist sõidu- ja kõnniteele ning naaberkinnistule.
Palun kinnistul olevad haljastusjäätmed viia jäätmekäitlejale.

 
Lugupidamisega

 
Egon Kägo
 
piirkonnatöö ja menetluse osakonna vaneminspektor
Paldiski mnt 48a, 10614 Tallinn
54330286