Subject: FW: Ehitusloa taotluses nr. 2511271/26059
From: "Kaisa Karu - TTJA" <[email-masked]>
To: "Info - TTJA" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Aug 2026 16:00:09 +0300

Tere

Palun registreerida allolev riigilõivu tagastamise taotlus Deltasse.

Aitäh!

Lugupidamisega

	Kaisa Karu

peaspetsialist (Rail Baltica tegevusõigus)

Raudteebüroo

6672083 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | www.ttja.ee
<https://ttja.ee/>

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Endla 10A, 10122 Tallinn

Koos loome ohutuma ja õiglasema Eesti!

From: Kren Kask | Roadplan <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 26, 2026 3:34 PM
To: Kaisa Karu - TTJA <[email-masked]>
Cc: Indrek Oden | Roadplan <[email-masked]>
Subject: Ehitusloa taotluses nr. 2511271/26059

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan Teile riigilõivu tagastamise taotluse.

Lugupidamisega

Kren Kask
Projektijuht

+372 56870788 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Kaisa Karu - TTJA <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 25, 2026 4:45 PM
To: Indrek Oden | Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Cc: Kren Kask | Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Ehitusloa taotluses nr. 2511271/26059

Tere

Transpordiamet lisas täna kooskõlastuse. Hetkel on menetlus asutusesisesel
kooskõlastusel ning seejärel edastan tingimused ülevaatamiseks.

Täpsustan seoses riigilõivuga. Lisadokumentide alla on lisatud järnevad
maksekorraldused:

*	20.07 220 eur
*	07.07 30 eur
*	05.05 30 eur
*	18.11 250 eur
*	17.11 250 eur

Lisasin 26.06 EHR-i riigilõivu osas märkuse, et taotluse läbivaatamise
eest on vaja tasuda riigilõivu ehitusloakohustusliku rajatise eest 250 EUR
rajatise kohta. Vabandan eksimuse pärast ning täpsustan, et juurdepääsutee
ja MPS süsteemi ehitusloa taotluse läbivaatamine on vastavalt
riigilõivuseaduse § 2151 250 eurot ning raudteeülesõidukoha taotluse
läbivaatamine vastavalt § 2159 60 eurot.  Seega on riigilõiv kokku kolme
loakohustusliku rajatise kohta 560 eurot. Seega on hetkel tasutud
riigilõivu 220 eurot rohkem. Riigilõivu (220 eur, 20.07) tagasi
taotlemiseks on juhend leitav siit:
<https://www.ttja.ee/ariklient/ametist/load-ja-riigiloivud/riigiloivud#rii
giloivu-tagastami> Riigilõivud | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve
Amet.

Lugupidamisega

	Kaisa Karu

peaspetsialist (Rail Baltica tegevusõigus)

Raudteebüroo

6672083 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | www.ttja.ee
<https://ttja.ee/>

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Endla 10A, 10122 Tallinn

Koos loome ohutuma ja õiglasema Eesti!

From: Indrek Oden | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 25, 2026 8:36 AM
To: Kaisa Karu - TTJA < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Kren Kask | Roadplan < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Ehitusloa taotluses nr. 2511271/26059

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Kaisa!

Näen EHR-s, et Maa- ja Ruumiamet ning Edelaraudtee on nõusoleku andnud.

Kuidas on seis Transpordiameti vastusega?

Kõike paremat!

Indrek

From: Kaisa Karu - TTJA < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, August 12, 2026 3:31 PM
To: Indrek Oden | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Kren Kask | Roadplan < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Ehitusloa taotlusest nr. 2511271/26059

Aitäh kiire vastuse eest. Menetluses arvamuse avaldamise tähtaeg on 24.08.
Lisaks kinnistu 62516:001:0680 omanikele on edastatud taotlus korduvaks
kooskõlastamiseks ka Maa- ja Ruumiametile, kuna kraavide plaan on
täiendunud.

Lugupidamisega

	Kaisa Karu

peaspetsialist (Rail Baltica tegevusõigus)

Raudteebüroo

6672083 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | www.ttja.ee
<https://ttja.ee/>

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Endla 10A, 10122 Tallinn

Koos loome ohutuma ja õiglasema Eesti!

From: Indrek Oden | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 12, 2026 3:10 PM
To: Kaisa Karu - TTJA < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
Kren Kask | Roadplan < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Ehitusloa taotlusest nr. 2511271/26059

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Kaisa!

Kraavi hooldustööd sisaldavad puhastust settest + kopratammi eemaldamine.

Olemasoleva raudteetruubi hooldus hõlmab selle puhastust.

Millal on maaomaniku vastamise tähtaeg?

Kõike paremat!

Indrek

From: Kaisa Karu - TTJA < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, August 12, 2026 3:03 PM
To: Indrek Oden | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Kren Kask | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Ehitusloa taotlusest nr. 2511271/26059

Tere

Kuna kraavide plaani kohaselt kavandatakse tegevust ka erakinnistul
62516:001:0680 ning sellest tulenevalt kaasan kinnistuomaniku menetlusse,
täpsustan üle, kas kraavi hooldustööd sisaldavad vaid puhastust settest
jms või tehakse ka muid töid, lisaks kopratammi eemaldamisele.

Samuti palun täpsustada, mida hõlmab olemasoleva raudteetruubi hooldus,
kas vaid puhastust või tehakse ka muid töid.

Aitäh!

Lugupidamisega

	Kaisa Karu

peaspetsialist (Rail Baltica tegevusõigus)

Raudteebüroo

6672083 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | www.ttja.ee
<https://ttja.ee/>

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Endla 10A, 10122 Tallinn

Koos loome ohutuma ja õiglasema Eesti!