Subject: Ed: Küsimus fonoluku tähistamise kohta
From: "SKA Info" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 13:11:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame  pöördumise vastavalt kuuluvusele.

Lugupidamisega

Signe Laagus
spetsialist

üldosakond
Sotsiaalkindlustusamet
___________________________

www.sotsiaalkindlustusamet.ee <http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee/>

E-kirjale on kehtestatud juurdepääsupiirang alates 10.06.2026 kuni
10.06.2101, vastavalt AvTS § 35 lg 1 p 12

See kiri ja manused võivad olla konfidentsiaalsed. Kui olete saanud kirja
eksikombel, ei tohi te selle alusel midagi ette võtta ega seda levitada.
Palun teavitage kirja saatjat eksitusest ning kustutage kiri.

Saatja: Siim Kallakmaa <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 10. juuni 2026 16:40
Adressaat: SKA Info <[email-masked]>
Teema: Küsimus fonoluku tähistamise kohta

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Vastavalt määrusele on kehtestatud fonosüsteemidele järgnev nõue: Fonoluku
olemasolu peab olema tähistatud piktogrammiliselt, arvestades
nägemispuudega inimese erivajadust.

https://www.riigiteataja.ee/et/akt/131052018055?leiaKehtiv

Leidsin ka viite Sotsiaalkindlustusameti ligipääsetavuse enesehindamise
küsimustikust: "Fonoluku olemasolust teavitamiseks on kasutatud
piktogrammi"

https://sotsiaalkindlustusamet.ee/sites/default/files/documents/2023-02/li
gipaasetavuse_enesehindamise_kusimustik_ska_teenuseosutajatele.pdf

Sooviksin teada, milline peab olema see piktogramm, mis tähistab
fonosüsteemi? Selle kohta ei õnnestu infot leida.

Lugupidamisega,

Siim Kallakmaa

Walde AS

Tulika 19, Tallinn 10613

+372 53093663

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.walde.ee/> www.walde.ee