Subject: SMIT tagasiside eelnõule
From: "Taavi Tamm" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 14:03:16 +0300

Tere!

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskusele on saadetud
arvamuse andmiseks järgmine eelnõu – „Vabariigi Valitsuse 23. detsembri
1996. a määruse nr 319 „Justiits- ja Digiministeeriumi põhimääruse
kinnitamine“, Vabariigi Valitsuse 9. detsembri 2022. a määruse nr 121
„Võrgu- ja infosüsteemide küberturvalisuse nõuded“ ning Vabariigi
Valitsuse 3. jaanuari 2024. a määruse nr 1 „Võrgu- ja infosüsteemi
turvameetmete nõuded ja nende kohaldamise ulatus pilvteenuse kasutamisel“
muutmine“. Täname, et meid kaasasite.

Sisulisi kommentaare ei ole. Küll aga juhime tähelepanu EN § 2 punktile
11. Praeguses eelnõu sõnastuses jääks määrusesse kordus.

Lugupidamisega

Taavi Tamm

jurist

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus

 <https://www.smit.ee/>  <https://www.facebook.com/SMIT2.0/>
<https://www.instagram.com/smit.ee/>
<https://www.linkedin.com/company/smit-it-and-development-centre-estonia/m
ycompany/>