Subject: Dokumendi edastamine vastavalt kuuluvusele: Taotlus Eesti Vabariigi omandis oleva kinnisasja tasuta Tallinna linnale voorandamiseks
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: "Tallinna Linnavaraamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 21 May 2025 13:15:20 +0300

Tere

Edastame tulenevalt kuuluvusele (asutus kellele edastatakse) vastamiseks
Kliimaministeeriumile saabunud dokumendi pealkirjaga "Taotlus Eesti
Vabariigi omandis oleva kinnisasja tasuta Tallinna linnale
voorandamiseks", mis on registreeritud 21.05.2025 9:19 numbriga
5-9/25/2358.
Edastuskirja koopia saadetakse teadmiseks poordujale.

Kliimaministeeriumile saabus Tallinna Linnavaraameti taotlus omandada
riigi omandis olev kinnistu asukohaga Harju maakond, Tallinn, Lasnamae
linnaosa, Joesaare tanav T1, (kinnistusraamatu registriosa 24384650,
katastriuksuse tunnus 78401:101:7274, sihtotstarve transpordimaa, pindala
1054 m2, riigi kinnisvararegistri objekti kood KV114249).
Kliimaministeeriumi valitsemisel olev kinnistu on Transpordiameti
volitatud valduses.

Taristuminister oma 24.12.2024 kaskkirja nr 1-2/24/533 punktile 1.12 on
andnud Transpordiametile volituse otsustada Eesti Vabariigi nimel
hoonestamata kinnisasja voorandamise kohaliku omavalitsuse uksusele.

Vastavalt margukirjale ja selgitustaotlusele vastamise ning kollektiivse
poordumise esitamise seaduse ? 5 loikele 3 edastame Tallinna
Linnavaraameti taotluse menetlemiseks Transpordiametile.

Koopia: Tallinna Linnavaraamet

Lugupidamisega

Kliimaministeerium
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
telefon 626 2802
[email-masked]
www.kliimaministeerium.ee