Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 11:49:58 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlus nr 
2611002/03721 aadressile Harju maakond, Saku vald, Kurtna küla 13 // 
Kurtna-Vilivere tee // Tagadi tee 8 // Kurtna küla, 11154 Tagadi-Kurtna tee 
// Keskuse tee (0,4 kw maakaabel ja liitumiskilp) ja soovib teid kaasata 
menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: Teavitame Teid, kui puudutatud kinnistu omanikku, et 
Saku Vallavalitsusele on esitatud projekteerimistingimuste taotlus 
elektripaigaldise ehitusprojekti koostamiseks Saku vallas Kurtna külas. 
Projektiga kavandatakse Tagadi tee 9 kinnistul asuvasse Tibula:(Saue) 
alajaama uue fiidri lisamine ning sealt maakaabelliin 4x120 mööda 11154 
Tagadi-Kurtna teed ja Kurtna-Vilivere teed kuni Varsakabja kinnistuni ning 
sinna liitumiskilbi paigaldamine. Saku Vallavalitsus on koostanud 
projekteerimistingimuste eelnõu, millega saate tutvuda ehitisregistris või 
soovi korral registriväliselt menetleja vahendusel.

Palun avage menetlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27875745> . E-ehituse 
keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 11.06.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist loeme, 
et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.