Subject: Ühtne digivärav (SDG) – teatamine veebipõhise menetluse eranditest Teade nr 617287 - Kommenteerimisperiood on lõppenud
From: "IMI NOTIFICATION" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Sat, 20 Apr 2024 02:57:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 
Notification details:

IMI Number: 617287

IMI module: Ühtne digivärav (SDG) – teatamine veebipõhise menetluse
eranditest
IMI form: SDG – Teade erandi kohta – artikli 6 lõige 4
Status of the notification in IMI: Commenting ended
The notification was initiated by: Tšehhi - Ministry of Industry and
Trade - Legislation Department (NIMIC - SOLVIT Centre) (CPC - SLO)

The last action taken on this notification was: Liikmesriigi
kommentaaride esitamise sulgemine
The authority, which took the last action: EU - European Commission - IMI
System
Teavitav liikmesriik : 	Tšehhi	Elusündmus : 	Õppimine
Menetlus : 	Diplomite, tõendite või muude õpinguid või kursusi
tõendavate dokumentide akadeemilise tunnustamise taotlemine	Eespool
nimetatud teate kommenteerimisperioodi tähtaeg on lõppenud. Te ei saa enam
lisada ega kõrvaldada kommentaare ega manuseid.
IMIs teate kuvamiseks klõpsake ülalasuval teate numbril. Kui teadet ei
õnnestu selliselt avada, võite sisse logida IMIsse ja tuvastada teate
selle numbri järgi.

IMI-SÜSTEEM SAATIS SELLE E-KIRJA AUTOMAATSELT, PALUN ÄRGE KIRJALE
VASTAKE. KUI TEIL ON KÜSIMUSI VÕI VAJATE ABI, PÖÖRDUGE PALUN OTSE OMA
KOORDINAATORI POOLE.

Riiklik kasutajatugi:
http://ec.europa.eu/internal_market/imi-net/contact/index_et.htm
IMI WEBSITE: http://ec.europa.eu/internal_market/imi-net
IMI: https://webgate.ec.europa.eu/imi-net