Subject: väljavõtte päring
From: "Niitla, Maret" <[email-masked]>
To: "info - RIK" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Aug 2026 08:19:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kas registrist on võimalik paluda saata väljavõte, kõik allkirjastatud 
audiitori aruanded (ettevõtted, vandeaudiitor, Rödl & Partner Audit OÜ/Rödl 
Audit OÜ,  Maret Niitla/Jelena Girlin) perioodil 01.07.2025-30.06.2026.

Varasematel aastatel on võimalik ja meile on saadetud.

Ette tänades

Maret Niitla

Juhatuse liige
Auditi ja nõustamisteenuste juht

Vandeaudiitor

Manager

Member of the Board

Head of Audit and Advisory Services

Sworn Auditor

Manager

T   +372 680 5630

M  +372 5687 1801

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Rödl Audit OÜ

Maakri 23A, 10145 Tallinn

Eesti/Estonia

This e-mail message including any attachments is for the sole use of the 
intended recipient(s) and may contain privileged or confidential 
information. Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is 
prohibited. If you are not the intended recipient, please immediately 
contact the sender by reply e-mail and delete the original message and 
destroy all copies thereof.