Subject: FW: Põrguvälja tee 3 lisajuurdepääs
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Apr 2026 14:28:47 +0300

From: Jana Prost <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 7, 2026 2:24 PM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: FW: Põrguvälja tee 3 lisajuurdepääs

Tere, Melika

Palun registreeri mulle tööülesanne. Deltas viit  06.01.2022 nr
7.1-2/21/29555-2.

Parimat soovides

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

From: Marta Payu <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Wednesday, April 1, 2026 12:03 PM
To: Jana Prost <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Põrguvälja tee 3 lisajuurdepääs

Tere Jana

Suhtlesime Sinuga Põrguvälja tee 3 (65301:001:4160) kinnistule lisanduva
juurdepääsu võimaluse osas läbi Põrguvälja tee L8 (65301:002:1689, 100%
transpordimaa) olemasoleva juurdepääsu.

On soov rajada lisasissesõit transpordimaa ülemisse vasakusse nurka. Kas
saaksid palun vastata, kas see on üldiselt võimalik?

Kahjuks ei saa lisada kirjale manusesse kinnistu detailplaneeringut
(osaliselt kehtiv) ning Jüri ristmiku detailplaneeringut (osaliselt
kehtiv), kuna nende maht on liiga suur. Lisan siia detailplaneeringute
lingid:
Lehmja küla Kesko Eesti kesklao detailplaneering | Planeeringute andmekogu
<https://planeeringud.ee/plank-web/#/planning/detail/30106431>

Jüri alevik Tallinn ringtee Jüri ristmiku detailplaneering | Planeeringute
andmekogu <https://planeeringud.ee/plank-web/#/planning/detail/30106636>

Ette tänades!

Lugupidamisega

Marta Payu

projektijuht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 59117917

 <http://www.innopolis.ee/> www.innopolis.ee

 <https://teams.microsoft.com/l/chat/0/0?users=[email-masked]>
<https://www.linkedin.com/company/innopolis-insenerid-o-/?originalSubdomai
n=ee>  <https://www.instagram.com/innopolis_engineering/?hl=en>
<https://www.facebook.com/innopolis.engineering>
<https://www.youtube.com/channel/UCVVHcvO0sCWurCJZzaiyFZw>
<https://goo.gl/maps/L6FiUNhLq9PpBkKPA>

 <http://www.innopolis.ee/>

Valukoja 8/1, 11415 Tallinn, Estonia

+372 626 1122

Innopolis Insenerid OÜ