Subject: Muuseumivaldkonna katusorganisatsioonide ühispöördumine
From: "Marleen Viidul" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Riigikantselei - RK" <[email-masked]>
Cc: "min - KUM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jun 2026 14:03:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Riigikogu kultuurikomisjon, Riigikogu rahanduskomisjon ja Vabariigi 
Valitsus

Eesti Muuseumide Liit, Eesti Muuseumiühing ja ICOM Eesti rahvuskomitee 
paluvad valitsusel ja Riigikogul leida 2027. aasta riigieelarve 
läbirääkimistel võimalus pärandihoidlate rajamise rahastamiseks.

Edastan muuseumivaldkonna katusorganisatsioonide ühispöördumise.

Lugupidamisega

-- 

Marleen Viidul
tegevjuht
Eesti Muuseumide Liit
tel 5271723
www.muuseumideliit.ee <http://www.muuseumideliit.ee>