Subject: FW: Kiri
From: "Kohtud info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 16:23:40 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 6, 2024 12:58 PM
To: Tallinna Ringkonnakohus info <[email-masked]>; Tarturk info 
<[email-masked]>; Harju MK info <[email-masked]>; Tartumk info 
<[email-masked]>; virumk.info <[email-masked]>; Pärnumk info 
<[email-masked]>; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Tallinna 
Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked]>; Tallinna Tehnikaülikooli 
Õiguse Instituut <[email-masked]>; Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet <[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Üleskutse avaldada arvamust ebaseaduslike tulirelvade, nende 
oluliste osade ja laskemoonaga seotud kuritegude ja karistuste määratlemist 
puudutava Euroopa Liidu avaliku konsultatsiooni küsimustes

Registreerimise kuupäev: 06.11.2024

Registreerimise number: 7-1/7913.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.just.ee> www.just.ee