Subject: FW: Palun mulle Deltas ja JIRAs
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 May 2026 08:40:13 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 27, 2026 2:49 PM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kaiametsa kinnistule kooskõlastuse pikendamine

Tere,

Seoses Tartu maakonnas Tartu vallas Kaiavere külas asuvale Kaiametsa
kinnistule (katastritunnusega 77302:002:0160) Tartus Vallavalitsuse poolt
ühepereelamu 12.07.2021 kehtestatud projekteerimistingimuste nr
2111802/06155 pikendamisega (esitatakse uus taotlus samas mahus) paluks
pikendada Transpordiameti poolt 29.06.2021 nr 7.1-2/21/15212-2 väljastatud
kooskõlastus.

Kas mahasõitu riigimaanteelt on võimalik nihutada kaardil märgitud kohta.
Antud asukoht on looduslikult reljeefiga, kus mahasõidu ooteala vastab
nõutud tee kalletele ja ei vaja suuremas mahus teetäite vedu. Liigse
teetäite paigaldamine on keskkonnakahjulikum  teguviis ja ei täida
kestlikkuse printsiipi.

Lugupidamisega,

Magnus Karukäpp

Arctos OÜ

Juhatuse liige

tel: +372 5089402

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]