Subject: FW: Tori vald Pärnu maakond Angerja mü-Turba tn 8 torustike projekt
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 May 2026 15:52:51 +0300

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 19.06.2025 nr 7.1-2/25/9921-2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

Tere

Oleme saanud valmis projekti koos katete taastamise lahendusega. Projekt
asub siin:
<https://www.dropbox.com/scl/fo/nwsrxkjlrk5yd03g4n1q9/ANyRza1TBunr6J5ZdTsA
5z4?rlkey=9e1dnvnw1hj3omo44um0ofcf5&st=8j3cqb8q&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/nwsrxkjlrk5yd03g4n1q9/ANyRza1TBunr6J5ZdTsA5
z4?rlkey=9e1dnvnw1hj3omo44um0ofcf5&st=8j3cqb8q&dl=0

Manuses on lisatud kohaliku omavalitsuse kinnituskiri torustike rajamiseks
võimalikele Tori valla omandisse minevatele maadele.

Koostamata on hetkel IKÕ joonised. Vastavalt TRAM juhendile on IKÕ ala
määratud 1,0 m toru välispinnast mõlemale poole. Samas on praktikas IKÕ
ala sageli määratud torustiku kaitsevööndi ulatuses.

Kas Tori valla omandisse minevate maade puhul tuleks IKÕ ala määrata 2,0 m
mõlemale poole toru telge ehk vastavalt torustiku kaitsevööndi ulatusele,
või lähtuda TRAM juhendi 1,0 m nõudest toru välispinnast? Palun
täpsustage, millist lahendust eelistate.

Kas võime järgmise sammuna esitada ehitusloa taotluse koos IKÕ joonistega
või eelistate projekti eelnevat kooskõlastamist enne ehitusloa taotluse
esitamist?

Marko Raid

See e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni, mis on mõeldud ainult kirja saajale. Kui see  kiri  ei ole
mõeldud Teile, palun kustutage kiri  ja kõik selle koopiad. Saadetud
e-kiri on konfidentsiaalne ning teil ei ole õigust selles sisalduvat
informatsiooni enda huvides ära kasutada ega seda teistele osapooltele
edastada.

This email and its attachments might contain confidential information,
which is meant only for the use of the recipient. If the message is not
intended for you, please delete it and all its copies. Note that,
confidentiality applies to this message and you are not allowed to use the
information in it for your own benefit, nor can you forward it to another
party.