Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Apr 2026 14:38:26 +0300

Kiili Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/15538 
aadressile Harju maakond, Kiili vald, Kangru alevik, 11115 Kurna-Tuhala tee 
T2 // Vaela küla, 11115 Kurna-Tuhala tee // Kangru tee T3 // Kangru tee 5 // 
5a // 5b, Harju maakond, Kiili vald, Kangru alevik, 11115 Kurna-Tuhala tee 
T2 // Vaela küla, 11115 Kurna-Tuhala tee // Kangru tee T3, Harju maakond, 
Kiili vald, Kangru alevik, 11115 Kurna-Tuhala tee T2 // Vaela küla, 11115 
Kurna-Tuhala tee // Kangru tee T3 // Kangru tee 2, Harju maakond, Kiili 
vald, Kangru alevik, 11115 Kurna-Tuhala tee T2 // Vaela küla, 11115 
Kurna-Tuhala tee // Kangru tee T3 // Kangru tee 2 // 5a, Harju maakond, 
Kiili vald, Vaela küla, Kangru tee T3 // Kangru tee 3 // 5a, Harju maakond, 
Kiili vald, Vaela küla, Kangru tee 3 // 5a (Tee, Sidekanalisatsioon, 
Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, Veetorustik kinnistusisene, 
Kanalisatsioonitorustik kinnistusisene) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: projekt

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27827816>  (menetlus nr: 
467941), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kiili Vallavalitsus) või menetleja (EDUARD BERNADT) poole.