Subject: 15 06 2024 kiirendusvõistluse kooskõlastamine (KIIRE)
From: "Mihhail Lopatkin" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Urmas Tuisk" <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Jaan Saia" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kersti Kald" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Jun 2024 11:19:27 +0300

Tere päevast!

Lp korrakaitse-ja liiklusohutuseteenistuse esindajad

Saadan teile info avaliku ürituse kooskõlastamiseks. Palun kooskõlastage 
kuni 10.06.2024 kui on võimalik. Korraldaja hiljuti esitas 
taotlus.Kiirendusvõistlus toimub vabaõhus Jägala -Käravete mnt 6 
kilomeetril, ürituse tõttu vajab liiklus ümber korraldamist, kindlasti 
koguneb rohkem inimesi kui igapäevaselt.Lisainfo on manuses.

Lugupidamisega

Mihhail Lopatkin

Anija Vallavalitsus

Järelevalve spetsialist

+372 55512773

From: Kristjan Salmre <[email-masked]>
Sent: teisipäev, 4. juuni 2024 13:14
To: Mihhail Lopatkin <[email-masked]>
Subject: allkirjastatult piibe drag

Parimat soovides

Kristjan Salmre
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+3725289380