Subject: RE: 22210 Kõrveküla-Lähte tee L3 ja Vasula tee 15 piiride kindlakstegemise ja kättenäitamise kutse
From: "Merle Kivistik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jul 2026 12:04:10 +0300

Tere

Kirjutan teile seoses 22210 Kõrveküla-Lähte tee L3 ja Vasula tee 15
piiride kindlasktegemisega. Eelnevalt saadetud kutses oli piiride
kindlakstegemine nr 2 piiripunkti nr 12 kohta vigane info. Saadan teile
uue piiride kättenäitamise kutse. Palun vastake, kas olete antud
ettepanekuga nõus.

All pool vana kutse vastus. Olen tänulik kui vastate esimesel võimalusel.

Lugupidamisega

Merle Kivistik

Maamõõtja

Kutse nr 183971

Litsentsi nr 715

Tel +372 5695 7364

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

Tere.

Edastasite 29.06.2026 Transpordiametile kutse seoses 22210 Kõrveküla-Lähte
tee L3 piirinaabri Vasula tee 15 (79403:002:0751) katastriüksuse
jagamisega.

Teatame, et tutvusime kutsele lisatud piiripunktide kirjelduse ja skeemiga
ning nõustume kindlakstehtud piiriga. Transpordiameti esindaja piiri ja
piirimärkide kättenäitamisel looduses ei osale. Palume edastada riigiteega
piirneva üksuse piiriprotokoll Transpordiametile digitaalselt
allkirjastamiseks aadressile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].

Palume lisada piiriprotokollile täiendavalt kaasa käesolev e-kiri.

Kõike head

Kati Banhard

maakasutusekspert/maade osakond

+372 58174628

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

Lugupidamisega

Merle Kivistik

Maamõõtja

Kutse nr 183971

Litsentsi nr 715

Tel +372 5695 7364

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.kirjanurk.ee <http://www.kirjanurk.ee/>

From: Merle Kivistik <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 29. juuni 2026 14:15
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: 22210 Kõrveküla-Lähte tee L3 ja Vasula tee 15 piiride
kindlakstegemise ja kättenäitamise kutse

Tere

Saadan Teile 22210 Kõrveküla-Lähte tee L3 ja Vasula tee 15  katastriüksuse
piiride kindlakstegemise ja kättenäitamise kutse. Palun andke kindlasti
teada oma osalemisest või mitteosalemisest.

Kutse manuses.

Lugupidamisega

Merle Kivistik

Maamõõtja

Kutse nr 183971

Litsentsi nr 715

Tel +372 5695 7364

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee