Subject: Turismiseaduse muudatuste tutvustus: lühiajaline üür, majutusteenused
From: "Kristina Jerjomina - MKM" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "EMTA - MTA" <[email-masked]>, "Statistikaamet - STAT" <[email-masked]>, "Info - TTJA" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kliimaministeerium info -
Date: Mon, 6 Jul 2026 15:09:12 +0300

Tere!

Kutsume kõiki huvilisi turismiseaduse muudatuste väljatöötamiskavatsuse
tutvustusele 16.07 kell 10.00 ministeeriumite ühishoonesse (Suur-Ameerika
1, Tallinn).

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium saatis avalikule arutelule
turismiseaduse muutmise väljatöötamiskavatsuse
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/8ec099ec-96fb-4717-9abd-cd
4b3dc0ac2d> , mis pakub lahendusi lühiajalise üüri turu murekohtadele ning
võimalusi majutusteenuse nõuete lihtsustamiseks.

Muudatused puudutavad eelkõige lühiajalise üüriteenuse pakkujaid (nt
Airbnb kaudu majutuse pakkujaid), majutusettevõtjaid üldiselt,
järelevalveasutusi (kohalikke omavalitsusi, Päästeametit, Tarbijakaitse ja
Tehnilise Järelevalve Ametit, Politsei- ja Piirivalveametit, Maksu- ja
Tolliametit) ning kaudselt tarbijaid.

Tutvustusel annab ministeerium ülevaate kavandatavatest muudatustest,
nende eesmärkidest ja edasisest ajakavast, et huvilistel oleks lihtsam
kujundada oma seisukohti ja anda tagasisidet.

Palun oma osalemisest teada anda ning tulles kaasa võtta isikut tõendav
dokument.

 

Kohtumiseni!

	Kristina Jerjomina
turismi valdkonnajuht
Ettevõtluskeskkonna ja tööstuse osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 625 6420  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn