Subject: Vastus pöördumisele seoses riigi eriplaneeringu ja keskkonnamõju strateegilise hindamise protsessi kaasamisega
From: "Lilli Tamm" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Monika Korolkov - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Apr 2026 09:42:44 +0300

Tere

Saatsite Kliimaministeeriumile 02.04.2026 kirja nr 13-3/4063-9, millega 
teavitasite Põhjamaade-Balti vesinikukoridori ja selle toimimiseks vajaliku 
taristu riigi eriplaneeringu (REP) ja keskkonnamõju strateegilise hindamise 
algatamisest.

Annan teada, et Kliimaministeerium soovib olla protsessi kaasatud ning 
Kliimaministeeriumi kontaktisik antud teemal olen mina, Lilli Tamm 
([email-masked] <mailto:[email-masked]> 
, 626 9133). Teateid ootame elektrooniliselt.

Lugupidamisega

Lilli Tamm
Nõunik | Keskkonnakorralduse ja kiirguse osakond
+372 6269133 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
Kliimaministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn, Eesti | 
www.kliimaministeerium.ee