Subject: BBC teabepäring
From: "Jim Reed" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Oct 2025 19:56:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Olen Londonis asuva BBC terviseajakirjanik. Töötame raporti kallal, mis
käsitleb õdede ja ämmaemandate reguleerimist kogu maailmas, ning võtame
ühendust regulaatoritega üle maailma, et küsida andmeid. Kas te saaksite
meid aidata?

Otsime arvutustabelit või muud dokumenti, mis sisaldab:

Kõigi nõukogus registreeritud õdede ja ämmaemandate nimesid

Kui on võimalik esitada lisateavet, näiteks sünnikuupäevi või
kvalifikatsioonikuupäevi, oleks see samuti väga kasulik.

Kas oleks võimalik eraldi esitada andmeid, näiteks nimesid ja
sünnikuupäevi, õdede ja ämmaemandate kohta, kelle litsents on viimase viie
aasta jooksul peatatud või tühistatud, koos võimaluse korral põhjustega?

Idee on aidata kindlaks teha, kas õed ja ämmaemandad, keda on ühes riigis
distsiplinaarkaristuse tõttu karistatud, saavad vabalt tegutseda ka teises
riigis.

Igasugune abi on väga teretulnud,

Jim Reed

BBC News

Jim Reed

Tervishoiureporter

BBC News

+44 7921 648 826

www.twitter.com/jim_reed <http://www.twitter.com/jim_reed>