Subject: Tänukiri Lasnamäe Päästekomandole
From: Lasnamäe Gümnaasium <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 15:17:25 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Lasnamäe Gümnaasium tänab teid südamest meeldiva ja tulemusliku koostöö
eest 2025/2026. õppeaastal.
/.../
Soovime teile jätkuvat tegutsemisindu, häid saavutusi ning rahuolu oma
tähtsas töös.

Tänukiri on manusena lisatud.

Lugupidamisega

Jelena Arukask
sekretär
Lasnamäe Gümnaasium
Pae 82, 13621 Tallinn
tel 633 2611
e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.