Subject: C-26/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Feb 2025 13:27:07 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/63
Kohtuasja number: C-26/25
Vastuse kuupäev: 12.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kolmandate riikide kodanike tagasisaatmine; konfidentsiaalse
teabe avaldamine; liidu kodaniku pereliige; liikmesriigis ebaseaduslikult
viibiva kolmanda riigi kodaniku tagasisaatmine; oht riigi julgeolekule;
õigus tutvuda teabega
Õiguslikud vormid: direktiiv 2008/115/EÜ; EL põhiõiguste harta artikkel
24; EL põhiõiguste harta artikkel 41; EL põhiõiguste harta artikkel 47; EL
põhiõiguste harta artikkel 7

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8004

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium