Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 May 2026 14:37:57 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlus nr 
2611002/03975 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Vankse küla, Uuetoa 
(Elamu) ja soovib teid kaasata menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub projekteerimistingimuste 
andmist Vankse külas Uuetoa maaüksustele uue üksikelamu kavandamiseks. 
Taotluse kohaselt vana elamu pärast uue valmimist lammutatakse ja seega saab 
olukorda tinglikult käsitleda üldplaneeringuga kokkusobivaks. Arvamusi ja 
ettepanekuid oodatakse ehitisregistri vahendusel või valla e-posti 
aadressile [email-masked]. Ettevaatuspõhimõttel on kaasatud maaüksusest kuni 
600 m kaugusele jäävad maaomanikud, kelle andmed on leitud ehitisregistri 
masskaasamisrakendusega. Kaasamiskutse on Teile saadetud heas usus, et 
soovite projekteerimistingimuste menetluses kaasa rääkida. Vabandan asjatu 
tülitamise pärast kui Teil otsene puutumus kavandatavaga puudub.

Palun avage menetlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27866235> . E-ehituse 
keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 05.06.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist loeme, 
et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.