Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 16:42:17 +0300

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/05706 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Tõstamaa alevik, Kalli mnt 2c, Pärnu 
maakond, Pärnu linn, Tõstamaa alevik, Kalli mnt 2c, Pärnu maakond, Pärnu 
linn, Tõstamaa alevik, Kalli mnt 2c, Pärnu maakond, Pärnu linn, Tõstamaa 
alevik, Kalli mnt 2c, Pärnu maakond, Pärnu linn, Tõstamaa alevik, Kalli mnt 
2c, Pärnu maakond, Pärnu linn, Tõstamaa alevik, Kalli mnt 2c, Pärnu maakond, 
Pärnu linn, Tõstamaa alevik, Kalli mnt 2c (Kauplus, Varikatus, Varikatus, 
Hinnapost, Tuletõrjevee hüdrant, LPG vedelgaasi paigaldis, Elektriauto 
laadimistaristu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: tegevused riigitee kaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27892346>  (menetlus nr: 
552974), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (ARVID ARROVAL) poole.