Subject: RE: „Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ lõimumis-, sh kohanemisvaldkonna juhtrühma koosseisu ülevaatamine
From: Kristi Raudmäe <[email-masked]>
To: "Melissa Anson" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 15:02:21 +0300

Tere!

Olen endiselt HTM-is ning ei ole põhjust hetkel enda asemel kedagi teist
juhtrühma nimetada, seega jätkan.

Kahjuks ei ole võimalik 7.06 kohtumisel osaleda. Loodetavasti on HTM-i
poolt keegi oma osalusest teada andnud?

Heade soovidega

Kristi Raudmäe
kõrghariduse valdkonna juht

HTM kõrghariduspoliitika ja elukestva õppe osakond
tel 735 0186

From: Melissa Anson <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 4, 2024 1:34 PM
To: Martin Tulit <[email-masked]>; Marin Mõttus
<[email-masked]>; Andero Adamson <[email-masked]>; Ülle Matsin
<[email-masked]>; Kristi Raudmäe <[email-masked]>; Heidi Uustalu
<[email-masked]>; Agnes Einman <[email-masked]>; Kristi Hunt
<[email-masked]>; Kutt Kommel <[email-masked]>; Mari-Liis Sööt
<[email-masked]>; [email-masked];
Margit Salmar <[email-masked]>; [email-masked];
[email-masked]; [email-masked]; [email-masked]
Cc: Eda Silberg <[email-masked]>; Maaja Pontus <[email-masked]>
Subject: RE: „Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ lõimumis-, sh
kohanemisvaldkonna juhtrühma koosseisu ülevaatamine

Tere taas!

Algatasin mais infokorje juhtrühma koosseisu ülevaatamiseks. Olen tänaseks
kogutud tagasiside põhjal uuendanud koosseisu, andmed on lisatud manusena.

Palun kinnitage, kas juhtrühma koosseis on korrektne (sh kui olete
endiselt juhtrühma liige). Seejärel saame koosseisu uuendamise käskkirjaga
kinnitada. Ootan teie tagasiside 7. juunini.

Melissa Anson

Arendusnõunik

Strateegia- ja innovatsiooniosakond

Kultuuriministeerium

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Suur-Karja 23 | 15076 Tallinn | Eesti

+372 628 2222| [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | www.kul.ee
<http://www.kul.ee/>

From: Melissa Anson
Sent: Thursday, May 2, 2024 3:08 PM
To: Melissa Anson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Eda Silberg <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: „Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ lõimumis-, sh
kohanemisvaldkonna juhtrühma koosseisu ülevaatamine

Tere!

Seoses sellega, et viimane lõimumis-, sh kohanemisvaldkonna juhtrühma
koosseisu kinnitamine toimus 2023. a alguses,  algatan infokorje praeguste
juhtrühma liikmete kinnitamiseks ja/või asendamiseks. Mitmetest asutustest
on inimesed vahepeal lahkunud või lähiajal lahkumas, seega palun andke
enda asutusala raames teada, kes saab olema edaspidi juhtrühma koosseisus.

Kogutud andmete põhjal algatan suvisel perioodil käskkirja muutmise, et
kinnitada ajakohane koosseis.

Ootan teiepoolset sisendit kuni 17. maini.

Melissa Anson

Arendusnõunik

Strateegia- ja innovatsiooniosakond

Kultuuriministeerium

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Suur-Karja 23 | 15076 Tallinn | Eesti

+372 628 2222| [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | www.kul.ee
<http://www.kul.ee/>

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.