Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 14:34:54 +0200

Tere!

Nõo Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01756 
aadressile Tartu maakond, Nõo vald, Luke küla, 22183 Luke-Unipiha tee // Aia 
põik // Aia tn 7 // Oja tänav, Tartu maakond, Nõo vald, Luke küla, Aia põik 
(Kanalisatsioonitorustik, Veetorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kanalisatsioonitorustik ristub riigiteega 22183 
Luke-Unipiha tee- palun kooskõlastada projektlahendus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27291828>  (menetlus nr: 
478220), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Nõo Vallavalitsus) või menetleja (AARNE TIMM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister