Subject: Kiropraktika teenus
From: "MSO - RA" <[email-masked]>
To: Külli Friedemann <[email-masked]>
Date: Mon, 18 May 2026 14:37:52 +0300

Tere!

Seoses Ravimiameti meditsiiniseadmete osakonnale saabunud pöördumisega 
paluksime Teie nõu järgmistes küsimustes:

*

	Kas kiropraktika teenus on tervishoiuteenus?
*

	Kas kiropraktika teenuse üle järelevalve teostamine kuulub Terviseameti 
pädevusse?
*

	Kuidas on reguleeritud kiropraktika teenuse osutamine?

Heade soovidega

Grete Pärna
inspektor
Meditsiiniseadmete osakond
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Ravimiamet
737 4140
www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee/>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information. If you are not the intended recipient, please notify 
the sender immediately by returning the e-mail and permanently deleting what 
you have received. Any dissemination or use of this information by a third 
person without permission is prohibited and may be illegal.