Subject: RTK korraldab uue reiskorraldusteenuse ühishanke (periood august 2024 – august 2027)
From: Aigi Jänes <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Tom Annikve" <[email-masked]>, "Marju Lepmets" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <talhk.in
Date: Wed, 6 Mar 2024 13:52:19 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teatame, et Riigi Tugiteenuste Keskus (RTK) on oma tellijatele ette
valmistamas uut reisikorraldusteenuse ühishanget ning ootame teie asutuse
sisendit teenuse ostmiseks.

Planeerime hanke välja kuulutada esimesel võimalusel ning teenust
hakatakse osutama alates augustist 2024.

Kui teie asutuse leping lõppeb 2024. a või 2025. a alguses, palume kaaluda
ühishankes osalemist.

Ühishankesse on oodatud osalema suur hulk tellijaid ning seetõttu
planeerime hanke jagada eeldatava maksumuse alusel võrdseteks osadeks
asutuste kaupa.

Raamlepingud sõlmitakse igas hanke osas ühe reisiteenuse pakkujaga 36
kuuks (august 2024 – august 2027). Raamlepingu alusel osutatakse teenust
tellimuste alusel (vt lähemalt tehnilisest kirjeldusest).

Reisikorraldusteenuse hanke tehnilise kirjelduse ja raamlepingu projekt on
kirjale lisatud manusena. Tabel osalemise, andmete ja eeldatava maksumuse
märkimiseks on leitav lingilt https://forms.office.com/e/GsSdZzwdc8

Juhime tähelepanu, et tabelisse märgitav eeldatav maksumus on ühtlasi
lepingu maksimaalne maksumus. Kuivõrd raamleping lõppeb kas tähtaja
saabudes või mahu täitumisel, palume kriitiliselt hinnata teenuse
eeldatavat 36 kuu maksumust ning vajadusel lisada täiendav puhver
ettenägematuteks kuludeks.

Juhul, kui te soovite ühishankes osaleda, siis palun edastage küsitud
andmed hiljemalt 20. märtsiks 2024.

Lisame ühishankijateks üksnes need asutused, kes on tagasiside ja küsitud
andmed esitanud tähtaegselt.

Täiendavad küsimused ja tagasiside reisikorraldusteenuse hanke osas
esitage palun RTK riigihangete spetsialistile Aigi Jänes, kes on hanke
kontaktisikuks menetluse lõpuni.

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Telefon: +372 663 1454

Lugupidamisega

Aigi Jänes
Riigihangete spetsialist

Telefon: +372 663 1454
 <http://www.rtk.ee> www.rtk.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  <https://www.rtk.ee/sites/default/files/RTK-mailijalus-173x71.jpg>

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.